ومعادن | توسعه معادن و فلزات

ویدئو: «تجلی» همچنان بر مدار توسعه/ آخرین خبرها از اولین شرکت پروژه محور بورس​

ویدئو: «تجلی» همچنان بر مدار توسعه/ آخرین خبرها از اولین شرکت پروژه محور بورس​
کدخبر : 67649

شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات، اولین شرکت پروژه‌محور سهامی عام، از زیرمجموعه‌های هلدینگ سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات (ومعادن)، در حال حاضر ۳۰ معدن در اختیار دارد که این معادن شامل پلی‌متال، مس، طلا، عناصر نادر خاکی و لیتیوم است.

از میان پروژه‌هایی که شرکت «تجلی» در دست اجرا دارد، در اسفندماه سال گذشته تولید آزمایشی کلاف شرکت آهن و فولاد سرمد ابرکوه به بهره‌برداری رسید و تا انتهای اردیبهشت ماه سال جاری تولید تجاری آن نیز آغاز می‌شود تا اولین پروژه شرکت «تجلی» به بار بنشیند.

این شرکت با توجه به تقاضای بازارهای داخلی و بین‌المللی و با مدیریت صحیح پورتفوی خود در حوزه‌های مختلفی سرمایه‌گذاری کرده و پروژه‌های متعددی در دست اجرا دارد.

تعداد قابل توجهی از معادن تحت اختیار «تجلی» شامل عناصر نادر خاکی است؛ احداث کارخانه نیمه‌صنعتی برای تولید کنسانتره «مونازیت» از یکی از این معادن، حدوداً اواخر اردیبهشت امسال به پایان می‌رسد. همچنین «تجلی» با همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان درصدد تولید اکسید عناصر نادر خاکی است که پیش‌بینی می‌شود ماه آینده، یعنی خردادماه سال جاری به انجام برسد تا شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات اولین شرکت صادرکننده مواد نادر خاکی به بازارهای خارجی، در کشور باشد.

در این ویدیو مرتضی علی‌اکبری، مدیرعامل «تجلی»، به معرفی و شرح آخرین وضعیت برخی از پروژه‌های این شرکت پرداخته است که در ادامه می‌بینید:

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه